вівторок, 5 липня 2016 р.

«Мій край - моя історія жива» краєзнавча подорож з вихованцями пришкільного табору

Безкінечно багато  історія нашого краю  на події та імена. З метою урізноманітнення літнього відпочинку дітей, ознайомлення  з кращими зразками краєзнавчої  літератури та популяризації книжкового фонду краєзнавчої кімнати бібліотечні працівники провели для вихованців пришкільного табору  краєзнавчу подорож  «Мій край - моя історія жива» 










з задоволенням познайомилися з літературою, представленою на виставці «Мій край моя –історія жива», розглядали папки «Історія села», «Цікаве з минулого»,
прислухалися до рекомендацій бібліотекарів. 
А потім грали в ігри, відповідали на запитання веселої народознавчої гри » З бабусиної скрині». Привернула увагу читачів колоритна виставка предметів Хижанського побуту “Скарбниця народної мудрості”, що розміщена в краєзнавчій  кімнаті, в середині якої знаходиться старовинни
 ткацький станок«кросна», різноманітний речі сільського побуту, старовинний  одяг хижан, а також виставка рушників вишитих у традиційному народному стилі , домоткані доріжки тощо.
Діти отримали  заряд бадьорості, позитивної енергії та багато нової цікавої інформації про село та  книги, які можна прочитати, завітавши до краєзнавчої кімнати  бібліотеки.
    Але головним призом як для учасників, так і для організаторів, стали гарний настрій, море адреналіну та позитивних емоцій. Проведений захід дав змогу дітям побачити бібліотеку з іншого боку і зрозуміти, що бібліотека – це не тільки заклад, де можна прочитати  книги, а й місце, де можна весело, креативно, і головне – з книгою, провести час, поспілкуватись, знайти нових друзів. 
  

Немає коментарів:

Дописати коментар