вівторок, 3 вересня 2019 р.

"Мій рідний край - моя історія жива"

Може десь земля є краща ,
А над нею небо золоте .
Та мені найкраща та, де вишня,
Та де вишня мамина цвіте.
Б. Радиш
     Напевно, всі люди люблять подорожувати, а особливо діти. 30 липня юні користувачі бібліотеки -філіал с. Хижа здійснили невелику історико-краєзнавчу подорож "Мій край - моя історія жива". 
Діти з цікавістю поринули в минуле в історію села Хижа, яке з невеличкого села, яке колись мало назву "Kish Tarna(Румунія), перетворилось на сучасне українське  село Хижа. Бібліотекар Кірієнко М.І. доповнила загально відомі факти власними пошуковими матеріалами. Діти читали вірші місцевого письменника . 
Біблітечні працівники побажали юним читачам любити свою малу Батьківщину- своє село.

Немає коментарів:

Дописати коментар